Training Incidenten voorkomen door gedragsherkenning

Doel van de training

Het leren herkennen van het afwijkende gedrag van potentiele slechtbedoelenden en daarop leren inspelen.

Voor wie

De training is onder meer bedoeld voor horecapersoneel, suppoosten & museum-
beveiligers, baliepersoneel, politiemensen, evenementenbeveiligers, waarde transporteurs, meldkamerpersoneel & videosurveillanten, medisch personeel, stewards, winkelsurveillanten en winkelpersoneel.

[su_tabs][su_tab title=”Altijd incompany”]

Kleine groepen, altijd incompany

CrowdProfessionals verzorgt de training “Leer uw bezoeker (her)kennen aan zijn gedrag”. Onze training wordt speciaal op maat gemaakt voor uw organisatie. Medewerkers worden getraind om vroegtijdig afwijkend gedrag van mensen met minder goede bedoelingen te herkennen. Wij houden in de samenstelling van het trainingsprogramma ook nadrukkelijk rekening met uw doelstellingen, bedrijfsfilosofie én de specifieke risico’s; ieder bedrijf kent andere. Naast de algemene basiskennis, inzichten en vaardigheden verwerken wij juist ook deze bedrijfsspecifieke zaken in onze training. Daarmee onderscheiden wij ons van andere aanbieders. Om er nog eens extra voor te zorgen dat medewerkers hierbij hun eigen werksituatie herkennen verzorgen wij deze trainingen altijd incompany. Wij willen uw medewerkers tijdens de training
namelijk ook graag wijzen op kansen, bijzonderheden en risico’s van hun fysieke werkomgeving.

[/su_tab] [su_tab title=”De training”]

De training

De training is interactief omdat iedere medewerker anders is, anders reageert
en een andere beleving heeft van conflicten en agressie. Onze aanpak biedt ruimte voor het uitwisselen ervaringen en naast de theorie gaan wij ook praktisch aan de slag. De kennis en ervaring van onze trainers wordt hierbij gebruikt. Zo breiden wij gedurende de training inzichten en persoonlijke vaardigheden van uw medewerkers uit.

[/su_tab] [su_tab title=”Leerdoelen”]

Welke leerdoelen mag u in grote lijnen van ons verwachten?

    • Welke vormen van gedrag zijn er
    • Hoe herken ik vormen van gedrag
    • Welke houding is belangrijk bij afwijkend gedrag
    • Hoe ga je met afwijkend gedrag om
    • Bewustwording: hoe reageert de klant op mijn houding en communicatie
    • Wat voor impact heeft dit gedrag op mij
    • Hoe kan ik mijn eigen veiligheid borgen wanneer ik afwijkend gedrag vaststel?
    • Hoe bespreek ik het met collega’s of leidinggevenden
    • Nazorg
    • Welke leerdoelen stel ik mijzelf na de cursus

[/su_tab] [su_tab title=”Trainers”]

Onze trainers

Onze trainers hebben allemaal beroepsmatig te maken gehad met conflict-situaties, als politieagent, safety officer, profiler of anderszins. Zij zijn dan ook prima in staat uw medewerkers in 2 dagdelen bewuster, alerter, zelfverzekerder en weerbaarder te maken. Hierbij is onze focus gericht op veilig en professioneel handelen rekening houdend met de reputatie van uw onderneming.

[/su_tab] [su_tab title=”Praktisch”]

Bewijs van deelname

Na afloop van de training ontvangt iedere deelnemer een bewijs van deelname.

Kosten

Op aanvraag

[/su_tab][/su_tabs]

Interesse?

Bent u geïnteresseerd in onze trainingen? Neemt u dan contact met ons op voor een persoonlijke offerte.