De training is bedoeld voor alle mensen die in aanraking kunnen komen met afwijkend gedrag of met mogelijke escalaties. Onderzoek heeft aangetoond dat het vroegtijdig signaleren, aanspreken en laten merken dat bepaalde mensen extra aandacht krijgen het aantal incidenten enorm laat dalen. Daarnaast geeft het vanuit de organisatie de boodschap “hier letten wij scherp op: op uw én op onze veiligheid.

Onze aanpak is uniek omdat wij ook het gastvrijheidsconcept van de klant er in betrekken. In onze filosofie gaan veiligheid en gastvrijheid altijd hand in hand.

Onze training wordt speciaal op maat gemaakt voor uw organisatie. Medewerkers worden getraind om vroegtijdig afwijkend gedrag van mensen met minder goede bedoelingen te herkennen. De training is Incompany en wordt geheel afgestemd op de wensen van de klant.  Onze docenten zijn ervaren en opgeleid op het gebied van omgaan met gedrag en geweld en het daarbij betrekken van het gastvrijheidsconcept van de klant.

Deze training kan ook worden gebruikt als vervolg op onze training “omgaan met agressie en geweld”.

 

 

 

 

 

 

Vragen of meer informatie?

Stuur ons een bericht. Wij bellen of mailen u binnen 1 werkdag terug.